Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Cestujete vlakem? Jedna z věcí, které si hned nevšimnete!

Vlakem jezdím pravidelně a všichni, kdo cestují tímhle vozem pohybující se po železniční trati to znají. Špína, hluk, zpoždění, nepříjemné a často nepohodlné prostředí, ve kterém mnohdy trávíme většinu celého dne, v případě, že se rozhodneme cestovat na opačnou stranu naší vlasti. Na druhou stranu má tahle doprava i své pozitiva, neboť mnoho lidí, kdyby dostalo možnost mezi vlakem a autobusem, vyberou si vlak, neboť zde mají více místa nebo třeba vzduchu. Při svém cestování jsem si všimnul jedné zajímavé věci...  

Google/images

V dnešním článku bych se rád zaměřil na průvodčí. Většinou dojde, pozdraví, natáhne ruku pro lístek a s následovným poděkováním podává lístek zpátky. Během těchto chvilek jsem si všimnul věci, která mě překvapila a trochu pobavila. 

Jednou došla průvodčí v důchodovém věku a na své košili měla připlou visačku se jmémen a fotkou, na které ji mohlo být 20 let. Se vší úctou ke starším lidem musím podotknout, že na fotografii vypadala mnohem krásněji a ani ve své bujné fantazii bych si nedokázal domyslet, jak asi vypadala, kdybych neviděl tu fotografii. Ve chvíli, kdy jsem se zamyslel nad tím, jak rychle se člověk mění, jsem ji dokonce zapoměl pozdravit. Hleděl jsem na tu fotografii a přemýšlel jsem nad tím, zdali to mohla být skutečně ona. 

Řekl jsem si, žejde o paní, která ráda ukáže cestujícím, jak vypadala o pár let zpátky, ale k mému překvapení jsem po delším pozorování dalších průvodčí zjistil, že tahle paní není rozhodně sama. Jaký je důvod toho, že průvodčí na svých visačkách nosí fotografie staré minimálně 20-30 let? 

Od tohoto poznání se vždy těším na cestu vlakem, neboť zde můžu pozorovat průvodčí, jak vypadaly za "mlada".

Lukáš Kotlár

 

 

 

Autor: Lukáš Kotlár | sobota 30.6.2012 23:50 | karma článku: 16,17 | přečteno: 2054x
  • Další články autora
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Lukášovi je 22 let, studuje politologii a mezinárodní vztahy v Praze. Pracuje v PR agentuře jako PR Manažer. Věnuje se světu dětských domovů a integraci romské menšiny v Česku. Je držitelem zlatého ocenění vévody z Edinburghu. Také moderuje, cestuje a jeho motto zní: "Ten, kdo dokáže se své nevýhody udělat přednost, ten v životě vyhrál."

Seznam rubrik