Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

pokud se jedna o mimina, nevim pros sakra je nedaji radeji do adopce???? Vzdyt udajne je tezke "sehnat" mimina. A pestounske rodiny, nektere jsou vyborne, nektere jakz takz, a nektere to delaji bud za penize nebo jsou to uchylove a socialka to velmi tezko pozna. I kdyz napad je to dobry, ale decke domovy jsou take dobre, a je tami vice videt, cili jestli se deje neco nekaleho, lepe se to pozna.

0 0
možnosti
Foto

Vážím si toho, protože jsem se naučila mít své cíle, mít svůj názor, a poznala jsem rodinný život. Studuju a určitě mi to do mého života dalo spoustu kladů, Záporem však je, že jsem pěstounku vnímala tak, že ona může všechno, ona mi může nadávat jak chce, bít jak chce, a dělat si se mnou co chce, i když už mi bylo třeba 16 let -v této části rozhovoru je vše podstatné. Puberta je náročná v každé rodině, o to víc v pěstounské.

4 0
možnosti
LH

Přeji vám hodně štěstí. Mám studentku, která je v diagnosťáku, tak mám trochu představu o věci. Pan Radek neví o čem mluví, to ho omlouvá, rodina je rodina...

0 0
možnosti
Foto

Ovykle je těžké být bez dětí, ještě těžší je rozhodnutí k výchově nevlastního dítěte. Myslím si, že peníze ovlivní rozhodnutí u malého procenta pěstounů. Rozhovor jsem četla, tento web viděla poprvé. Každopádně ani nejlepší psycholog neodhadne, jak se bude postupem času vyvíjet pěstounská rodina. A jak je psáno níže, požadavky na pěstouny jsou obrovské, ale jak se občas chová biologická rodina, to nikomu nevadí a před tím se zavírají oči. Díky za článek milý autore, a ještě více za ten rozhovor R^

1 0
možnosti
JC

Zájem o pěstounskou funkci není zejména z důvodu nadměrné lustrace a prověřování případných zájemců.

1 0
možnosti
TL

Byl bych rád, kdyby byla rozšířenější, ale najít pěstouny pro tolik dětí mi připadá nemožné i systémem finančních pobídek. Pokud ji chceme rozšířit, musíme slevit z požadavku na kvalitu pěstounů.

0 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Lukášovi je 22 let, studuje politologii a mezinárodní vztahy v Praze. Pracuje v PR agentuře jako PR Manažer. Věnuje se světu dětských domovů a integraci romské menšiny v Česku. Je držitelem zlatého ocenění vévody z Edinburghu. Také moderuje, cestuje a jeho motto zní: "Ten, kdo dokáže se své nevýhody udělat přednost, ten v životě vyhrál."

Seznam rubrik